tisdag 16 mars 2010

Beautiful Art, art, art


Oj, vad stolt jag är - över att känna denna begåvade konstnär Deborah House, som ställer ut sina tavlor den 9 april. Här är en länk till hennes fascinerande "high-tech" web-sida.

Adress: 9 april, Mobila konsthallen 9 april - 2 maj 2010, Carpe Vitam-huset, Slupskjulsvägen 26A, Skeppsholmen, Stockholm.

English: I´m so proud to know this talented American-Swedish artist Deborah. She opens her exhibition on April 9 2010 at above address in Stockholm. Go into her house and stroll around in her rooms, here!!.

3 kommentarer:

Annelie sa...

Wow, vilken häftig sida, och vilka vackra tavlor, förstår att du är stolt!
Får nog och titta på den där utställningen......

ormbunke sa...

Jag håller med dig . En underbar tavla. Jag fick inspiration att göra en canvastavla av min månljusbild. Ha de gott.Anita

Unknown sa...

Vad roligt att du fick inspiration, Anita! Det är ju därför man har en blogg för att kunna sprida och dela med sig av inspiration och information om saker som händer.

idag lägger jag in bilder från Kistamässan.
Ha det gott. Din tavla hänger på min vita vägg, den är så fin.

/Ann