torsdag 22 januari 2009

600 besökare på 1 månad

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå! Tack för din fina kommentar på min blogg, jag blev jätteglad :) Och gällande bilden så är det faktisk bara lilla (!) Uddevalla bron :) Trevlig kväll! Kram Kikan

Anonym sa...

Hej!

Fin blogg, la till din länk hos mig...OK?

Hur fick du till kommentarerna på din blogg, min krånglar och jag vet inte hur jag ska få tillbaks kommentersmöjligheten.

Hälsningar
Ingela

Unknown sa...

Hej Ingela! Jag har skrivit en kommentar på din blogg. Under inlägg "gamla fröer"/TrTu

Ingela sa...

Hej igen!

Grejade lite med inställningarna och nu verkar det funka igen, märkligt.

Jag gåralltid upp i flikarna visa blog när jag publicerat men det finns ju flera vägar...

Hälsningar
Ingela

Anonym sa...

Jag är en av de 600- och jag återkommer! :-)

Resa med Herbert sa...

Hej!

En underbar bild som ger sommarlängtan.

Solvarma hälsningar från Irene

http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

Fundera grönt sa...

Hej!
Fortfarande problem med kommentarsfunktionen alltså?
hälsningar
Nanna