fredag 4 december 2009

Trädgårdsmässa Nordiska trädgårdar, 8-11 april 2010

Första livstecknet har nu kommit om nästa års trädgårdsmässa NORDISKA TRÄDGÅRDAR på Stockholmsmässan i Älvsjö 2010.
I pressmeddelandet beskriver projektledare Gun Edin 2010 års tema:
– ”Trädgården som guldkant med köksväxter och blomsterprakt i slott och koja”,.. Vi vill hålla ett öppet tema för att spegla bredden av våra besökares intressen".


Bilderna är från Nordiska trädgardar, trädgårdsmässan på Stockholmsmässan i Älvsjö 2009.


Plats och tid: 8-11 april 2010 på Stockholmsmässan i Älvsjö. Mässan håller öppet 9-18 varje dag torsdag till söndag. Läs mer på www.tradgardsmassan.se

Till inlägget från april 2009
(More photos from the Garden Fair: Nordiska tradgardar April 2009),
click here!

Mer om mässan - klicka här!

Tillbaka till min svenska trädgårdsblogg

3 kommentarer:

ormbunke sa...

Först vill jag gratta på födelsedagen. Då jag ville skicka ett paket till dig letade jag efter din adress på hitta se.Där står ju också bemärkelsedagar.Då passade jag på att skicka paketet i veckan.
Hoppas det var rätt adress.
Sen tackar jag för de fina bilderna från årets trädgårdsmässa.Jag vet att många bloggvänner på TB brukar besöka mässan i Älvsjö så det blir kanske nån gång.Ha de gott idag och den 2:a advent.Anita

Unknown sa...

Hej Anita, tack för den fina presenten, ursnygg tavla i svart-vitt på kanvas med blomstermotiv. Det var alldeles för mycket. Kanske lägger jag ut den här på bloggen och visar..om det är ok för dig.

ormbunke sa...

Det var ju skönt att den kom fram jag började bli lite orolig.Jag hoppas att din dag blev bra.
Bilden är egentligen lite mer åt sepia. Blomman är en stäppklocka.Håller på att trixa lite bilder som jag sedan kör ut på canvas. Jag har några barnbarn som gärna vill ha en tavla. OK för mig om du visar tavlan.Ha en bra vecka. Anita