tisdag 27 oktober 2009

Vid 10 000 - blir det bokpresent!

Grattis till Anita, som är från Simlångsdalen i halland. Du får en bok om Perenner. Jag skickar i posten.


När den 10000e besökaren kommer till min SVENSKA blogg Den Passionerade Trädgårdsturisten, så tänker jag ge bort något till den besökaren - om hon/han är möjlig att lokalisera, annars blir det till den senast registrerade "följaren av bloggen". Ska fundera på vad..troligen blir det en bok om trädgård på något sätt...eller jag fnular vidare på något annat roligt.
Hälsningar från den generösa trädgårdstomten.

Nu står mätaren på 9940 (3 nov 09)
Nu står mätaren på 9516 (27 okt 09)
Nu står mätaren på 9185 (22 okt 09)

4 kommentarer:

ormbunke sa...

Kul grej det här! Jag anmäler mig då
besöksräknaren stod på 10000 när jag kom in och kika på ditt inlägg.Anita Hoppas på tur.

ormbunke sa...

Glömde skriva ett Grattis till dig.
Kikar emellanåt på din blogg då man får upplysning om vad som händer i hela trädgårdsvärlden.Anita

ormbunke sa...

Så jätteglad jag blev för priset.Du får gärna skriva att jag vunnit. Simlångsdalen ligger visserligen i Halmstad kommun men är c:a 2 mil från Hstd. där jag bor.
Bor i villa med trädgård 3 km från centrum.Har en bok om perenner av Britta Tingdal men den är inte så innehållsrik så har du någon annan så tackar jag. Jag skickar min adress till dig på din mailadress.
Tack än en gång och kram på dig. Anita

Unknown sa...

Hej Anita!
Jag skriver in det på torsdag.

Vad bra att du behöver en bok till om Perenner - den är ganska nyutkommen. Och verkar riktigt bra.

Får ibland recensionsexemplar och då är det roligt att kunna ge bort en bok då och då. Och nu ville jag fira 10000 besökare.

Ska skriva in på inlägg på bloggen din din blogg etc.

Vi hörs
Boken kommer!