fredag 20 februari 2009

Vårtecken 2009


Vilka vårtecken har du sett, där du bor. Skriv en kommentar eller länka gärna hit från ditt inlägg och sätt rubrik "Vårtecken 2009". Det här är ett experiment, jag vet inte om någon nappar, men det vore kul och lite uppmuntrande, att veta hur det ser ut runtom i landet, och världen just nu. Allt från tanter i vårkappa, glada barn, grus på gator, blommor som kommer upp till glada människor, naturens förändring eller bara en känsla av vår...När jag fått in några foton presenterar jag alla bilderna i ett inlägg med länk till er blogg.
Hi! Add a photo of your sign of spring here, and write where you spotted the sign.

5 kommentarer:

Onsitelondon sa...

Tyvarr inte sa mycket var i Osterrike dar jag befinner mig men snart ska jag tillbaks till London och kan fota hur det ser ut dar.

Bidrar med dessa snoiga bilder :-) med hopp om forbattring

http://onsitelondon.blogg.se/2009/february/galtur.html

Unknown sa...

Tittade på bilderna, såg verkligen snöigt ut, som efter en snöstorm el lavin..uh.

Soldanella sa...

Oj

Din sida är fantastisk, mustig känslig och vidrörande. Jag som har svårt med data, hade lite svårt att komma in med inlägg, eftesom jag aldrig kan logga in rätt,. men jag hade inga speciella, ville bara säga att det är jättefin sida, kom gärna på besök..

//soldanella

m sa...

Det var så grått när jag kom hem, men nu skiner solen och himlen är så blå. Har fönstret öppet och visst är det vår i luften.

Anonym sa...

Trevligt initiativ! Jag ska skriva ett litet inlägg om våren strax. Titta in senare i kväll. Välkommen!