måndag 3 maj 2010

Join the group "Vi som älskar engelska trädgårdar" on Facebook

Bild: Omslag på min nya bok om 25 trädgårdar i södra England.
Jag har startat en grupp på Facebook, som ska samla alla som älskar engelska trädgårdar. Nästa år 2011 så gör jag flera resor dit, till Cornwall (genom Favoritresor), till området som kallas Cotswolds och till andra grevskap och trädgårdar runt London Skriver mer om det senare, eller kontakta mig på tradgardsturisten@gmail.com redan nu om du vill ha mer information så snart rese-programmen är klara./Ann


Gå med i "Vi som älskar engelska trädgårdar" om du vill, så kan du se bilder och träffa andra med samma intresse. Vi är nu 75 st. Gäller dem som redan är med i FB, annars måste du bli medlem.

Men jag kommer att skriva om trädgårdarna här på bloggen också. Mer än på Facebook. Självklart. Tillbaka till min svenska blogg, klicka här!

3 kommentarer:

Love, literature and gardening sa...

Ska genast gå in och joina.

Har nyligen bokat in en trädgårdsresa till England 1-6 juli. Har inte hunnit titta på din bok än - undrar om någon av trädgårdarna jag ska besöka finns med där...

Unknown sa...

Om du är nyfiken - om trädgårdarna är med, eller om du ska lägga till fler besök, gå in på www.nok.se, och sök på engelska trädgårdar, så dyker "prispressaren" upp och du kan beställa. Eller kanske i butiken...Ha en underbar resa...men det är ju ett tag kvar.

Lotta 8`) sa...

Aha - det är du som har den gruppen på facebook :) Tja, ibland hänger jag inte med. Gillar din blogg och tips om resor som du har. Drömmer mig ibland bort om en framtida resa till Italien och trädgårdar :)

Ha en skön dag ♥