måndag 24 maj 2010

Hanging chair - anyone seen any lately?


Någon som sett en snygg "naturlig" hängstol på sistone? Letar iallafall efter en, kanske lik den här - som jag såg på mässan (möbelmässan 2010)?
Några tips? English: Looking for a hanging chair for the garden, anyone know any really nice one to advice me?


Tänkt att hänga i det här äppelträdet på en gren till vänster. English: This is the tree aimed for the chair (and me sitting in it, reading novels and garden literature...)

Back to Swedish blog, here!

5 kommentarer:

Belgian Chairs sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Belgian Chairs sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Love, literature and gardening sa...

Plantagen har ju en hängstol i sitt sortiment men det är möjligt att den är av enklare stil. Önskar att jag hade ett rejält TRÄD att hänga en sådan i.

Så om du har det menar jag absolut att du ska satsa på hängstol i sommar.

Unknown sa...

Love, literature and gardening!
Ska verkligen kolla om Plantagens hängstol kan va nåt för mig. Ja, jag älskar verkligen våra gamla träd från 1920-talet. De är ju lite sisådär när det gäller frukten men de har sån fin stam och grenar.

Och inbjuder till att hålla upp en stol som gungar sakta medan man läser..inte en sommar till utan.

Ann

Helly på vift sa...

Åh, vilken härlig blogg du har och tack för besöket på min blogg... Just nu hoppas jag för fullt att vi ska få igenom köpet på "vår" villa och då får jag oxå en trädgård :-)

Just nu så har jag bara min "ökenträdgård" på Panarea. Bara kaktusarna som överlevt...

Kram!